Salon 23, vil foregå i Costa Igåsda, som sædvaneligt (med mindre stedets beboere ønsker noget andet)
Hvilken af følgende to datoer foretrækker i?
Tid og sted for Salon 23
Re: Tid og sted for Salon 23
Er søndagen før påske acceptabel for dem der skal lægge hus til?
- HailSatanAndWar
Vi har begge stemt på den, så jaSVW wrote: Sat Mar 08, 2025 10:04 am Er søndagen før påske acceptabel for dem der skal lægge hus til?
-
Lit Groupie nr. 2
Jeg kan ikke nogen af de dage, da det er børneweekender. :'(
Hm, nu da du er bogvælgeren, kunne det jo være rart hvis du var med... Men jeg synes det er synd at udskyde det alt for langt tid.
Hvordan ser 4. Maj, ud for folk?
Hvis den ikke virker, synes jeg vi må holde fast i den 16. April for at det ikke bare løber ud i sandet igen.
Hvordan ser 4. Maj, ud for folk?
Hvis den ikke virker, synes jeg vi må holde fast i den 16. April for at det ikke bare løber ud i sandet igen.
- Ronja_Räubertochter
Jeg kan desværre ikke d 4 maj. Men som sædvanligt skal man ikke tage hensyn til mig efter sæsonstarten, da jeg stort set ikke har frie søndage mere (eller kun i meget sjældne tilfælde.
EDIT: Jeg kan d 27/04, som var den oprindelige alternativ dato. Hvad med den?
Edit 2 Nå nu har jeg læst ordentlig, sorry

EDIT: Jeg kan d 27/04, som var den oprindelige alternativ dato. Hvad med den?
Edit 2 Nå nu har jeg læst ordentlig, sorry
"Das ist schön bei den Deutschen: Keiner ist so verrückt, dass er nicht einen noch Verrückteren fände, der ihn versteht."
(Heinrich Heine)
(Heinrich Heine)
- Thrillhouse
Jeg kan heller ikke den 4.maj, men har ikke noget imod hvis salonen holdtes der.
Synes også at det ville være dejligt når bogudvælgeren fik chance at være med og forklare/forsvare sit valg.
Synes også at det ville være dejligt når bogudvælgeren fik chance at være med og forklare/forsvare sit valg.
All hail Megatron!
Hvis ikke det kan gå op, har tidl. bogvælgere, der ikke havde mulighed for at deltage, en gang imellem sendt er par linjer om årsagen til valg, og hvad de synes om bogen, men der er ingen tvang.
All hail vampire sleeze <3
så holder vi fast i den 27. og så må Leon skrive en besked til os, hvis han har lyst.